seg dag framför mig

idag är den drygaste dagen på hela veckan, vi går till halv 4 och börjar om 20 minuter och har en maaaassa lektioner framför mig.. ganska drygt men jag överlever nog. är så sjukt taggad till torsdag då vi har inspark men de suger ju ganska hårt att vi måste gå till skolan dagen efter.. menmen sånt man får ta! de som få en bli taggad på livet nu typ, efter skolan åker jag iallafall med mamma hem och så ska jag bara ta de lugnt och sätta mig i sängen och kolla på någon film och dricka varm oboy, muuums. har blivit så otroligt kallt så drog bara på mig en tjocktröja idag och satte upp håret i en toffs med tanke på hur trött jag var idag.. vi hörs, puuusssss
 
Övrigt


Kommentarer:
Postat av: Emelie Andersson

Så fin vän man har! <3

Svar: du är finast <3
ssofiahhellberg

2013-09-03 @ 15:23:50
URL: http://emeliiiiieandersson.blogg.se
Postat av: hihi

Så jävla snygg! :%'=&$=&;

2013-09-03 @ 22:37:09

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by:FIMH