matmatmat

mat är mitt liv alltså, är hungrig heeeeela tiden så ska ta och göra lite mat snart! slutade vid typ halv 2 för att vi fick göra arbetet hemma så eftersom att jag har velat åka hem hela dagen så gjorde jag de! ganska seg efter gårdagen då insparken va så har inte orkat lyssna eller orka bry mig om något typ, men så otroligt skönt att gå osminkad och i mjukiskläder till skolan alltså..
har iallafall endel plugg som jag måste göra, allt på samma gång som vanligt när de gäller skolan. men jag ska inte klaga, nu tänker jag som jag sa innan laga mat och få i mig de sen lägger jag mig och kollar på några avsnitt av oth och gör mig nog en kopp varm oboy och gosar ner mig under massa filtar! låter ganska bra iallafall, och ska äta sååååå god mat ikväll nomnom. haha men vi hörs nog lite senare puss på er!
 
Övrigt


Kommentarer:
Postat av: emelie andersson

min älskade, saknade, underbaraste syster! <3

Svar: vi måste ses snart världens bästa syrra!! <3
ssofiahhellberg

2013-09-06 @ 21:59:04
URL: http://emeliiiiieandersson.blogg.se

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by:FIMH