magen dödar mig

gick hem från skolan idag med tanke på hur ont jag har i magen så missade dom två sista lektionerna och kände att det är bättre att de går över så jag har mycket energi imon då de är inspark! gaaahh så sjukt kul, har verkligen en sjuuuukt bra klass med!
tänkte att jag skulle gå och göra lite mat så jag får något i mig, sen ska jag väl fixa lite tills imon, välja kläder osv.. har 2 gaderober men ändå känns det inte som att jag har något att ha på mig. men nu kurrar magen så bäst att jag äter, pusss
 
Övrigt


Kommentarer:
Postat av: - Isabella Huynh

hoppas att du mår bättre snart! :)

Svar: tack! :)
ssofiahhellberg

2013-09-04 @ 16:41:07
URL: http://behuy.blogg.se

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by:FIMH