torsdag

torsdag idag och de rullade på som vanligt. stack hem med en gång efter skolan idag och ser fram imot morgondagen då jag åker till stockholm! såååå skönt att komma bort från denna hålan ett tag. 
gjorde iallafall klart en uppgift idag som jag har skickat in och sen har jag ätit lite god mat. så min torsdag har bestått av plugg, skolan och mat. ska även packa lite nu innan jag somnar!
tar med mig min mac upp till stockholm så jag kan hålla igång pluggandet och bloggandet lite ;) 
vi hörs imon, puuuusssss
loveu
 
Övrigt


Kommentarer:
Postat av: Olivia Magnusson

sv: åh du är finis!!
Ha de bäst i sthlm, kramis♥

2013-10-18 @ 11:45:49
URL: http://oliviasfotoblogg.blogg.se/

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by:FIMH