bra dag

vaknade rätt tidigt idag så när jag kom ner stod det nybakta scones på bordet så åt de och lite varm oboy, hur gott som helst! ska ta och fixa mig lite nu för snart blir jag utsläng ur huset och åker till farmor och farfar för att sova där inatt! haha nämen nästan uslängd, kommer några kompisar till mamma och pappa så åker bort över natten! länge sen jag sov hos farmor och farfar så de blir nog mys, ganska bra dag ändå!
va även duktig igår som rensade min garderob som jag sa, fick lite slängt så nu kan jag köpa lite nytt! men nu är de dags att fixa sig, puuuussss
 
Övrigt


Kommentarer:
Postat av: emelie andersson

INGA minnen med dig kommer någonsin att dö för mig!! <3

2013-10-05 @ 22:31:59
URL: http://emeliiiiieandersson.blogg.se

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by:FIMH