utmaning

tänkte att jag skulle göra lite utmaningar om dagarna så jag inte bloggar om samma saker hela tiden utan att det blir lite av varje!
 
1 - Tio fakta om mig. 
2 – En person jag vill träffa just nu. 
3 – Innehållet i min väska.
4 – Mina mål/drömmar/önskningar.
5 – En låt som får mig att gråta.
6 – Vad jag skulle göra om jag fick 1 miljon.
7 – En dålig vana jag önskar att jag inte hade.
8 – Bild på mig och min närmaste vän.
9 – En bild på mig idag och vad jag hade på mig.
10 – Någonting jag oroar mig för.
11 – En bild på ett ställe jag vart på.
12 – En bild på mig själv för ett år sen.
13 – Någonting jag ångrar.
14 – Min favorit årstid och varför.
15 – En bild på det jag köpte senast.
Övrigt


Kommentarer:

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by:FIMH