inte helt fel att sluta halv 12

hallådär! kom nästan nyss hem och tänkte att jag kunde blogga lite innan jag ska äta. skoldagen gick fort och vi har redan gått 2 veckor i skolan, helt sjukt hur fort det har gått!
har iallafall haft de hur bra som helst med bästis, sov 5 timmar så är ganska trött idag..
ikväll ska familjen ha lite film mys och äta hemmagjord kebab, ganska skönt att vara hemma en fredag ibland med! men innan de ska jag göra klart några saker vi håller på med i skolan. imon åker jag iallafall till emelie, som jag saknar henne! får se vad vi hittar på, men vi hörs kanske lite senare, puuussss
 
 
Övrigt


Kommentarer:
Postat av: Emelie Andersson

Och nu är du här bästa!!! <3

2013-08-31 @ 14:17:36
URL: http://emeliiiiieandersson.blogg.se

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by:FIMH