Sofia är bäääst!♥

Nu när jag äntligen är inne på Sofias blogg tänkte jag att jag skulle skriva lite om denna tjejen ;)♥
Jag har haft otroligt roligt även fast de har kommit lite tråkigheter imellan åt men du har alltid ställt upp och det betyder otroligt mkt gumman! Du torkar mina tårar med en sån betydelsefullhet.
Du är en helt otrolig vän som alla skulle behöva, du förstår i alla lägen och finns alltid där om det är något. I varje problem jag har haft som har förekommit ganska ofta har du alltid funnits där för mig! Vet inte hur jag ska beskriva den glädjen...
Jag vill att du ska veta att jag försöker med desamma, jag vill att du ska veta att jag alltid finns där!
Jag bor bara en bit bort och bara 10 siffor bort som mest och du kan alltid nå dem, dag som natt!
Sofia är en som alltid ställer upp för sina vänner och jag tycker alla borde ta vara på det, för vänner växer inte på träd och absolut inte de som är speciella! Jag är så glad att jag fick henne till just min! Och man kan berätta allt för det stannar verkligen hos henne och det är de inte alla som håller. Sen ska jag bara säga att om ni såra henne då jävlar kommer jag, nejmen hon är inte en som är värd att bli sårad..hon är för underbar för det!
Jag älskar dig gumman, superdupermycket! Även fast vi inte har känt varandra alls länge så betyder du jättemkt för mig! Vad som än händer så vill jag aldrig förlora dig och det hoppas jag att du vet! ♥♥
//Din Emelie Andersson

MIN FINA VÄN!!!
Övrigt


Kommentarer:
Postat av: Anonym

svar från sofia: åh gumman, satan vad glad jag blir :')

du är verkligen underbar, jag älskar dig suuuuuper mycket. jag försöker finnas där vid din sida hela tiden även om jag kanske inte alltid räcker till..

det betyder enormt mycket att jag har dig! du är världens finaste. du är som luft för mig, jag skulle inte kunna leva utan dig.. det är därför jag aldrig någonsin vill förlora dig.

du är världens bästa! <3

2012-03-04 @ 13:44:01
Postat av: Ellen

Fin blogg du har:)



♥Kram♥

2012-03-04 @ 20:24:50
URL: http://eeellensblogg.blogg.se/
Postat av: Ellen

Fin blogg du har:)



♥Kram♥

2012-03-04 @ 20:25:02
URL: http://eeellensblogg.blogg.se/
Postat av: Olivia - drömmen mot att bli fotograf

Finisar!!



sv: ohja :D

kramis♥

2012-03-04 @ 22:27:19
URL: http://oliviasfotoblogg.blogg.se/
Postat av: emelie andersson

sv: du är fin söötnos!

2012-03-05 @ 21:39:27
URL: http://emeliiiiieandersson.blogg.se/

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by:FIMH