MY LIFE SUCKS

Jag kommer aldrig vara lika lycklig igen, inte som jag va med dig. Att se gamla saker från dig gör bara att jag får panik, jag klarar mig verkligen inte utan dig. Jag skulle så gärna vija förklara hur jag känner, men jag vet inte hur jag känner , allt är bara försent. Jag ler när jag är med dom som får mig må bra, men sen när jag kommer hem blir allt ett helvete igen, att han inte finns kvar här vid min sida längre sårar mig så jävla mycket.
Jag kommer inte kunna tro på kärleken igen, eller kommer jag det? Med dig känndes allt så bra, men det tog slut förfort, jag hann inte tänka på vad jag hade innan jag förlorade det..
Denna känslan jag har i magen som består av svaghet, panik, oro och allt vad den består av gör så jävla ont, jag är nere på botten nu, jag är inte hel längre.
Pallar inte mer snart, fml. Jag orkar inte mer.
Övrigt


Kommentarer:
Postat av: emelie andersson

jag finns alltid sofia! <3<3

2011-10-31 @ 22:06:45
URL: http://emeliiiiieandersson.blogg.se/
Postat av: matilda

jag finns alltid för dig sofia. du kan prata med mig om vad som helst. ring/smsa eller vad som helst om de är något. vill inte att du ska vara ledsen. älskar dig gumman ♥

2011-10-31 @ 22:38:05
URL: http://maatildaisaksson.blogg.se/
Postat av: jonna

jag vet precis hur det känns och du vet att du alltid kna prata med mig <3

2011-11-02 @ 16:06:47
URL: http://jjonnaandersson.blogg.se/

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by:FIMH