AND I PRAY

hemma från matilda för en stund sen, hon är bra den tjejen! Vi snackade en hel del, åt godis, tog kort och lite sånt. Älskar henneeee!
Igår var det ju skola och sen efter det stack jag till saknade emelie och vi kollade filmer, snackade osv.. hon gjorde super god mat till mig och henne (a) hihihi
Imon är det ju farsdag så då sticker jag och min familj till farmor och farfar! där är min kusin, farbror osv..
vi lär väl äta lite godmat och sånt..
nu sitter jag iallafall och kollar på lite kläder, smycken och sånt , det är skoj ibland faktiskt.. Känner att jag inte har så mycket mer att säga så jag avslutar detta inlägg, tar nog enhel del kort imon så vi får se om jag bloggar!
nu ska jag dra ner och mysa med mamma och pappa eller så ska jag duscha .. jag får se! pusss

röda läppar (L), kanske inte för att jag passar i det men iallafall

Min Vardag


Kommentarer:
Postat av: emelie andersson

saknar dig redan :(

haha kanske inte jättegod och jättegod mat, men den dög iaf ;)<3

2011-11-12 @ 21:51:20
URL: http://emeliiiiieandersson.blogg.se/
Postat av: matilda

och jag älskar dig!

får ses snart igen<3

2011-11-13 @ 22:15:54
URL: http://maatildaisaksson.blogg.se/

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by:FIMH