SVAR PÅ FRÅGESTUNDEN!

Nu tar jag och svarar på frågestunden.. Tyckte inte att ni ställde så många frågor men hoppas att det blir fler nästa gång jag har det! :)

favorit bloggar?
det är nog Olivias, Rebeccas, Matildas, Alicias och Emelies! Eller det är dom bloggarna jag läser mest :)

bästavänner?
har många fina vänner men jag kan säga en bästavän som jag har haft hela mitt liv, Rebecca!

drömyrke?
det är nog att jobba som dagisfröken (a) tycker bebisar och små barn är så söta och gulliga!

vad inspererar dig?
kläder tror jag, alltså mode kläder och sånt :)

favorit outfit?
det är nog tights och jeans shorta!

har du varit utomlands, isf vart ? ;)
ja det har jag, i turkiet 2 gånger, bulgarien, spanien sen polen, danmark och norge om det gills ;)

varför började du blogga? :)
det vet jag faktiskt inte, men jag tyckte att det verkade roligt och sen var det nog för andra gjorde det..

viken linje vill du gå i?
barn och fritid tror jag :D

vilka egenskaper ska en bra kompis ha?
hmm.. ska ju vara snäll, bry sig om sina vänner, ta en för den man är, finnas för sina vänner och sånt!

vad är de bästa/sämsta egenskaperna med dig?
sämsta är nog att jag är rätt känslig.. Bästa är nog att jag är rätt snäll, tror jag? :)

favorit djur?
katt (a)

favorit mat?
nybro kebab (a) annars är det nog faitas!

hur ser en perfekt jul ut för dig?
man får massa paket, får det man verkligen har önskat sig. Äter god julmat och umgås med familj och släkt!

vem/vilka berättar du allt för?
Matilda, Emelie och Rebecca!

vad gör du helt en helg?
brukar offtast vara med någon/några vänner, äta godmat, sitta vid datorn och plugga (om jag har prov)

vad önskar du dig i julklapp?
har önskat mig en massa saker (a) men blandannat en ny platttång :)

vad använder du för smink?
ibland har jag lite foundation.. Sen brukar jag använda eyeliner, mascara, puder och ibland lite ljus ögonskugga!

vilka kompisar umgås du mest med?
just nu är det nog rebecca, emelie och matilda!

vad gör du på fritiden?
dansar, umgås med kompisar & lever livet!

vad skulle du önska dig om du fick 3 önskningar?
ha super mycket pengar, spola fram/tillbaka tiden & att misstagen man har gjort inte gjordes..

vad skulle du välja: mobilen eller datorn?
mobilen tror jag!

nämn 5 bloggar du läser dagligen?
Matildas, Rebeccas, Matildas, Emelies och Olivias :)

favorit ämne?
hemkunskap tror jag.. annars är det nog musik

vem är din förebild?
jag tror inte att jag har någon förebild faktiskt..

favorit bak?
kladdkaka (a)

bästa års tiden?
sommaren,fast på ett sätt vintern..

den bästa tiden i ditt liv?
"flerohopp tiderna"..

hur ska din drömkille vara?
hmm, jag vet faktiskt inte men omtänksam, gullig osv..

vad brukar du göra en helt vanlig dag?
vara med någon kompis (offtast), gå iskolan, sitta vid datorn oså

säg 4 st som känner dig bäst?
Rebecca, Alice, Matilda & Emelie

vad är de bästa med att blogga?
det är nog att man får skriva med egna ord hur man tycker och tänker!

WIIIIIIEEEEEEEEEEE, KLAAAAAAR! nu ska jag mysa ner mig i soffan, pusss



Övrigt


Kommentarer:
Postat av: rebecca :)

Du är seriöst den finaste vännen som finns på denna planet jag älskar dej så otroligt mycket så jag blir galen!

Och flerohopp tiderna...finns inget finare minne en det! <3

2011-12-02 @ 21:58:33
URL: http://reebeccaaandersson.blogg.se/
Postat av: 26'

fin blogg :)

2011-12-09 @ 18:01:43
URL: http://tjugosex.blogg.se/

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by:FIMH